Z technického aj výkonnostného hľadiska nedochádza k žiadnym zmenám. Materiály použité na výrobu Conti V Torque Team Advance zostávajú nezmenené. Ako sme už spomínali v predchádzajúcich novinkách na našej webovej stránke, v rámci projektu Continental CONTINUITY dochádza k zjednoteniu názvov a výkonnostných radov remeňov v celom portfóliu ContiTech.
CONTI V TORQUE TEAM ADVANCE vs CONTI-V MULTIBELT ADVANCE
Pri prechode na nové označenie môžu niektoré výrobné lokality zmeniť aj farebné schémy značenia (žltá vs. biela potlač), čo však nemá vplyv na samotné technické parametre produktov. Násobné remene CONTI-V MULTIBELT ADVANCE a nové CONTI V TORQUE TEAM ADVANCE / CONTI VX TORQUE TEAM majú úplne rovnaké vlastnosti. Nie je nutné meniť konštrukciu, spôsob montáže, nastavenie predpätia ani spôsob prevádzky.
Globálna harmonizácia produktového portfólia
Najvýraznejšia zmena sa týka prechodu od regionálne špecifických označení k jednotnému globálnemu názvosloviu:
- Pôvodný názov v Európe: CONTI-V MULTIBELT FO ADVANCE
- Pôvodný názov v USA: HY-T TORQUE TEAM
- Nový globálny názov: CONTI V/ VX TORQUE TEAM ADVANCE
Táto harmonizácia umožňuje jednoduchšiu orientáciu v produktovom portfóliu, efektívnejšiu komunikáciu medzi výrobcom a zákazníkmi, ako aj optimalizáciu dodávateľského reťazca v celosvetovom meradle.
Technické vlastnosti remeňov CONTI V TORQUE TEAM ADVANCE
Tieto vysokovýkonné násobné remene sú navrhnuté pre prenos najvyšších výkonov a vyznačujú sa:
- Materiálovým zložením z vláknom vystuženej EPDM gumy s vysokopevnostnými polyesterovými ťahovými členmi
- Až o 40% vyššou zaťažiteľnosťou v porovnaní so štandardnými násobnými klinovými remeňmi predchádzajúcej generácie
- Výbornou teplotnou odolnosťou v rozmedzí od -40°C do +130°C
- Vylepšenou flexibilitou vďaka vnútornému ozubeniu
- Antistatickými vlastnosťami podľa normy ISO 1813
- Nízkou rozťažnosťou
- Zvýšenou odolnosťou voči prachu
- Vhodnosťou pre tropické podnebie
Oblasti využitia
Remene CONTI V TORQUE TEAM ADVANCE / CONTI VX TORQUE TEAM sú primárne určené pre:
- Vysoko náročné aplikácie s nerovnomerným zaťažením
- Kompresory, drviče, frézovacie stroje na asfalt
- Autobusy a nákladné vozidlá
- Ťažké stavebné a poľnohospodárske stroje
- Priemyselné ventilátory a čerpadlá
Kompatibilita s existujúcimi aplikáciami
Z hľadiska kompatibility je dôležité vedieť, že:
- Pri prechode na nové označenie nie sú potrebné žiadne zmeny v konštrukcii strojov ani v spôsobe montáže
- Mení sa len označenie na obaloch a v dokumentácii
- Pri výmene remeníc pre európske profily (napr. XPB) možno použiť štandardné remenice s profilom SPB
- Prechodné obdobie – počas prechodu na nové označenie budú v dokumentácii a katalógoch uvádzané oba názvy
Tento harmonizačný krok prináša výhody najmä pre globálnych zákazníkov, ktorí tak získavajú jednoduchší prístup k jednotne označeným produktom s konzistentnou kvalitou a výkonom po celom svete.
Profilové rozmery a zmena značenia
V súčasnosti sa remene vyrábajú v európskych úzkych profiloch SPB a SPC podľa normy ISO 4184 (DIN 7753) a v amerických úzkych profiloch 5V/15J a 8V/25J podľa normy RMA/MPTA IP-22.

Hladké obaľované remene v úzkych profiloch:

Rezané remene s vnútorným ozubení:

Články z kategórie: Prenos sily
Kontaktný formulár
Máte otázku? Opýtajte sa nás!
Kontaktný formulár
Máte otázku? Opýtajte sa nás!